70 27 50 97
70 27 50 97

Jacob Mikkelsen

Foredragsholder, hoteldirektør Fredensborg Store Kro og kundeserviceekspert


“Det bedste jeg ved er at yde god kundeservice. Det næstbedste er at inspirere andre til at gøre det samme.”
Jacob Mikkelsen hed tidligere Jacob Rais. Læs mere om historien bag, der bunder i at være ægte og autentisk - både i service og sin adfærd på Jacobs hjemmeside.

ALT KAN LADE SIG GØRE
Jacob er tredje generations hotelmand med service i blodet. Han voksede op på familiehotellet i Jylland, hvor man flere gange dagligt hørte sætningen ”alt kan lade sig gøre” – og hver gang med et smil –  når forældrene talte med gæster. Jacob flyttede til København da Livgarden kaldte og startede med at bære kufferter på Palace Hotel på Rådhuspladsen. Senere  kom han til Hotel Skt. Petri som Head Concierge og videre som Hoteldirektør samme sted.

Jacob er medvært og hotel-ekspert i TV-2´s seersucces ”Danmarks Dejligste Badehoteller” (2014) og ”Danmarks Dejligste Slotshoteller” (2015).

Jacob Mikkelsen har mere en 33.000 servicetimer i blodet – en god blanding af både ægte og ”korrekt kedelig” service – så han ved, hvad han taler om.

Jacob tager altid en personlig og indledende samtale med Jer, så han kan forberede og tilpasse indholdet til Jeres virksomhed og Jeres mission. Jacob´s foredrag tænder (eller gentænder) gnisten og lysten til god kundeservice, og I får konkrete værktøjer at arbejde videre med i Jeres mission.
 
 

Foredrag med Jacob Mikkelsen

 

Jeg elsker SERVICE – ÆGTE SERVICE

Jeg elsker SERVICE
– men i virkeligheden, handler det slet ikke om service.

Det handler om at skabe levende begejstring, om at være generøs og forære det hele væk – servicen altså!

”Jeg elsker SERVICE – ÆGTE SERVICE” er en autentisk kærlighedshistorie om hvordan man drager omsorg for sine kunder og hvorfor det er så fedt at være en gæstgiver…..om at være vært, dyrke værtsskabet, være en glad kollega, skabe arbejdsglæde, om at finde belønningen, om at være ægte, om at forvandle det ordinære til noget ekstraordinært!
Om at elske det man laver, og ikke være bange for at vise det til hele verden.

En god serviceoplevelse kan til en vis grad fakes med pæn “postmand Per” og “dukke Lise” (almindelig høflighed!) og træning af medarbejdere i nogle manualer, hvor der i detaljer står, hvad de skal spørge om, hvad de skal gøre og hvordan de skal gøre det. Det er muligvis korrekt service,  men det bliver mekanisk – og frygtelig kedeligt………

”Det allervigtigste ved god service for mig, er at blive betjent af et menneske, hvor jeg kan mærke at vedkommende brænder for at yde god service. Jeg har haft mange gode serviceoplevelser hvor det var en amatør der brændte så meget for god service, at det i sig selv var rigelig service – og så har jeg haft endnu flere oplevelser, hvor det var en professionel, hvor der fagligt ikke kunne sættes “en finger”, men personen var udbrændt og kunne derfor ikke yde god service.”

”Begejstring er det første skridt,
i forvandlingen fra det ordinære til EKSTRAORDINÆRE”

”Det værste der kan ske ved, at kunden vælger en konkurrent, er ikke at omsætningen forsvinder. Det værste der kan ske er, er at miste alle dem, som får anbefalet jeres konkurrent.”

Booking af Jacob Mikkelsen?


Forespørg gratis og uforpligtende på priser, dato og rådgivning. Kontakt StrongMind Foredrag på:


 
70 27 50 97

eller


kontakt@strongmind.dk

Du kan også udfylde kontaktformularen her på siden. Vi glæder os til at hjælpe dig :)
Foredragsholdere:  
Dato/tidspunkt:  
Sted:  
Kontaktperson (dit navn): *
Firma/Organisation:  
Dit telefon nr.:  
Din e-mail: *
Besked:
 
Foredragsholdere der minder om Jacob Mikkelsen
Christine Feldthaus
En af danmarks absolut sjoveste og mest populære foredragsholdere. Her er der ingen hellige køer!
Læs mere
Mette Bloch
Mette Bloch er 2x verdensmester og leverer nogle forrygende foredrag om målsætning og vindermentalitet.
Læs mere
Mikael Kamber
Underholdende foredrag baseret på bøgerne "Vi er bedst, når vi er glade" og "STÆRKERE".
Læs mere
Poul Guldborg
Poul Guldborg er en af Danmarks mest erfarne og efterspurgte rådgivere og foredragsholdere inden for kundeservice og kommunikation.
Læs mere
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
StrongMind Foredrag - Vi kender foredrag | Tel: 70 27 50 97 | E-mail: kontakt@strongmind.dk